Wednesday 26 December 2012

thinking of you :)

Assalamualaikum.. hye korg :) skrg tgh cuti mid sem sooo nothing to do. jari ttbe ske nk taip2 walupun ad assignment. tp xpe, tggal jp assignment tu :D
okayyyy so for today let see what i want to share :)


First of all, this is my dorm mate yg pling rpt n evryday akn tdo sekatil. im studying at sekolah menengah teknik gombak which we use to call it as SEMTEG. inilh dorg..

 Nurul Shuhada Abdul Rasid. beautiful. kan :)

Azra Aiza Harun. comel. rite :)
iloveyou!! lama sangat tak jumpe makcik dua org ni. last jmpe pun last year. hmmm rindu korang la. sangat :(

  Dila Najwa Darlis. cute gile. huhu :D
ini adik angkat saya.
pndai gile.
aritu bru jmpe die blk after 2 years x jmpe.
and die da mkin gmok :D
iloveyoudear :)



Ahmad Zafran Nasri. hensem? haruslah. haha. :)
 
kenapa kne ltk die ni kat cn?
eh bialah. :p
lalalala.
ni la kwn llki yg pling rpt ngn aku. the only one. 
rpt cmne? ehem, fhm2 sndri lah. dh bsr kn :)


 from left ;
nur syamimi azhar, farahanim safwana azhar, noor zuhairah zainal abidin, me, and siti atikah zakaria.
this is my classmate and my best friend at uitm kedah :)
diorg ni lah kwn yg 1st aku knl mse msuk class.
and sgt bersyukur dpt kwn mcm ni kat u sbb dorg x culture shock.
fhm2 la klu bdk culture shock cmne. ;)
ilovethem and it will always be <3




 we are komander kesatria UiTM kedah.
ceh3. haha.
.azhana aziz, nur 'amirah rosli, nurul syafiqah rosli, amira shuhada rostin and izzati syamimie.
ini kwn baik sy merangkap roomate sy.
whenever kiteorg get together, mst akn burst of laugh kuat gile.
wah mcm pantun.
anywayyy. shima sayangggg korang sangat !


inilah mereka2 yang akan saya ingat apabila saya merasa bosan atau sunyi. masa happy saya tak ingat diorang sebab masa saya happy adalah apabila  mereka bersama saya. faham? tak faham bace balik. haa. haha.

okaylahh. tu je pun nk share. hehe. imissyouguyssomuch3!!

p/s :: baby i love you and i'll never let you go. mmuah :D 

okay korang.. assalamualaikum.. <3 









No comments:

Post a Comment